9. fejezet

Reggel a csöngőre ébredtem. Letöröltem a nyálat a számról, majd papírokat ölelgetve kinyitottam az ajtót.
- Milyen fit vagy, komolyan már azon gondolkodok, hogy futó versenyre hívlak. Bár ha ezekkel a papírokkal akarsz jönni, nem hiszem, hogy sok sikert érsz el.
- Neked is jó reggelt. - engedte be.
- Csinálok kávét, de addig vegyél fel valamilyen emberi formát. - kezdett el a szobám felé lökdösi.
Míg Abby aludt gyorsan felvettem egy farmert, meg egy inget.
- Ébresztő, hasadra süt a nap. - kezdtem el bökdösni a kislányt.
- Nem akarok felkelni.
- Nem is kell, csak szólok, hogy most elmegyek, és csak délben jövök haza. Csinálok szendvicset, és beteszem a hűtőbe.
- Jó. - ásította.
- Azért ne maradj egész nap az ágyba.
Nem mondott semmit, csak magára húzta a paplant és aludt tovább.
- Szóval még mindig itt van? - hajolt be az ajtón.
- Igen, sőt ha a tervem jól megy, akkor marad is.
- Majd kíváncsi vagyok erre a leleményes tervedre, de gyorsan idd meg a kávédat, csinálj kaját az apróságnak és menjünk.
Csináltam neki szendvicset, majd betettem a hűtőbe, és a kávét gyorsan lehúztam. Felvettem a táskámat, majd laptopot is felvettem.
Lucas bezárt utánam, meg nyitogatta az ajtókat előttem.
- Ugye bemegyünk a pékségbe? - néztem rá hatalmas szemekkel.
- Igen, csak ne hátráltass. - zárta ki a kocsit.
- Az új?
- Nem, csak a másiknak valami baja van, szóval kénytelen vagyok ezzel jönni. - játszott rá.
- Jaj, te szegény gazadag. - dobtam hátra a cuccom, majd a kezemet a szívemre szorítottam.
- Nem én akarok egy hat éves örökökbe fogadni.
- Hét. - vágtam rá azonnal.
- Elnézést, sajnálom.
Indultunk az egyetem felé, közben még bement a kedvenc pékségemhez. Szerzett nekem egy Nutellával töltött csavart kiflit, ráadásul kettőt is kaptam.
Szerencsénk volt, hogy a tanár elfelejtette becsukni az ajtót, így pont beértünk. Négy előadást kell végig ülnöm utána, meg mehetek haza, majd tovább Abby szüleihez.
Soha nem hittem hogy valakiért ennyit meg fogok tenni, úgy hogy szinte alig ismerem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése