8. fejezet

Leparkoltam a ház elé, többször is megnéztem, hogy bezártam a kocsit. Odamentem az ajtóhoz, és vettem egy nagy levegőt. Felemeltem a kezem, és lassan kopogtam. A néma csendben szinte fülsiketítő volt.
Kinyílt az ajtó, majd Abby anyjával találtam szembe magam, egy nagy vágás volt a kezén, amitől még mindig folyt a vér.
- Megint maga? - kérdezte unottan.
- Igen, azért jöttem...
- Mert magánál van a kölyök?
- Igen.
- Hozza vissza. - csapta rám az ajtót.
Újra bekopogtam, majd vártam, hogy újra kinyissák. Mikor 10 perc múlva sem jött válasz elkezdtem lábba rugdosni.
- Kitörik, akkor maga fizeti ki. - jött ki, most már bekötött sebbel.
- Beszélhetnénk? - vettem komolyra a formát.
- Mit akar?
- Abby-t.
- Nem kapja.
- Tudja, fel lehetne magát meg a drága férjén jelenteni gyerek bántalmazásért.
- Nem meri megtenni. - nézett velem farkas szemet.
- Higgye el, meg fogom tenni. - hagytam ott.
Beültem a kocsiba, majd kifújtam a levegőt. Indítani akartam, amikor bekopogtak az üvegen. Lehúztam az ablakot, majd vártam, hogy mondjon valamit.
- Mit akar valójában? - fújta ki a levegőt.
- Azt, hogy Abby-nak jó élete legyen.
- Szerinte itt nem kaphatja meg?
- Ha itt boldog lenne, miért szökne el, kétszer is?
- Lehet, hogy igaza van.
- Mindent állok, maguknak csak bele kell egyezniük.
- Jó, majd beszélek azzal a disznóval. - ment be a házba.
Most már tényleg el tudtam indulni. Hagytam egy üzenetet Lucas-nak, hogy van egy személetlenül hülye ötletem, de kellene egy másik barom, aki segít nekem. Válaszolni nem válaszolt, majd gondolom holnap az iskolába. Már ha nem cserélte le a telefonját. Szokta, elég sörűn.
Ahogy kinyitottam az ajtót, Abby rohant oda.
- Nem csináltál semmit? - kérdeztem miközben bezártam az ajtót.
- Nem, Tv-t néztem. - mosolygott.
- Akkor jó. - adtam egy puszit a homlokára.
- Maradhatok?
- Most igen, de holnap el kell menni a cuccaidért, és ha megengedik akkor maradhatsz.
- Jó. - szomorodott el.
- Bíz benne, hogy megengedik. Mit kérsz vacsorára?
- Melegszendvicset.
Megcsináltam neki, majd magamnak meg egy tál müzlit. Engedtem neki egy kád vizet, amit nagyon élvezet. Alig tudtam kiimádkozni a kádból. Amíg én gyorsan lezuhanyoztam addig ő elaludt a Tv előtt. Felvettem, majd bevittem az ágyba. A nappalit kivilágítottam mintha karácsony lenne. Elővettem a laptopot, meg a papír kötegem és neki álltam tanulni. Egy hét és kis vizsga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése